Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Perrisotera minimata apo anagnwstes!

Τρεις KAFTES ερωτήσεις.


Τα περιπολικά που μεταφέραν τα παιδιά του Gamato είχαν Sirina?



Όταν η εταιρεία της εταίρας λέει ότι τώρα τον ρόλο θα τον παίξει η δικαιοσύνη, ποιό "ρόλο" ακριβώς εννοεί?



Πρέπει να κλείσουν οι Δανειστικές Βιβλιοθήκες, για να προστατευτεί η πνευματική ιδιοκτησία απο την πειρατεία?



και μην ξεχνάτε SEED!!!

----------------------------------------------------

Εκλεισαν το γαματο αλλα δεν καταλαβαν την επιπτωση της φημης τους στην εποε.Τον πελατη δεν τον υποχρεωνεις να παρει κατι απο σενα με δικαστικα μετρα αλλα τον παροτρυνεις με εξυπνους τροπους να προτιμησει εσενα.Κανενας ομως οπως αποδεικνυεται σ αυτην την χωρα δεν εχει μυαλο στις μεγαλες θεσεις.Αφου για αυτους ειναι πανω απ ολα η αισχροκερδια ξερει ο ελληνικος λαος που θα τους χτυπησει.Μποικοταροντας τους και να μην τους δινει ουτε 1 ευρω.Ο ελληνικος λαος ει! ναι ξυπνιος και ειμαι σιγουρος οτι θα το κανει μην κοιτανε που ειναι υπομονετικος.

------------------------------------------------------------

Τη συμπαράσταση μου στα παιδιά του gamato.info
εγώ προσωπικά δεν είμαι μέλος και ούτε χρησιμοποιώ torrents.
Αλλά είμαι 100% υπέρ της φιλοσοφίας αυτής...
Μια πρόταση.. Αν τα πράγματα προχωρήσουν κ τα παιδιά δικαστούν εγώ προτείνω να τους στηρίξουμε οικονομικά. Σε ότι χρειαστούν.. Δικαστικά κτλ κτλ κτλ.. Απλά να το παρακολουθήσει κάποιος κ να οργανωθούμε. Φαντάζομαι ότι 830000 χρήστες που ποτέ δεν συνεισφεραν κάτι θα ήταν όλοι πρόθυμοι να βοηθήσουν... Για την ιδέα κ μόνο! Κρίση, κρίση αλλά κάποια πράγματα πρέπει να αναγνωρίζονται... Υπομονή...

-------------------------------------------------------------

Δεν είμαι μέλος στο gamato.Ουτε έχω και το χρονο να κατεβάζω... Είμαι όμως δίπλα στα παιδιά, στους διαχειριστες, κ σε όλους όσους δίνουν το χρόνο τους, μοιράζονται την γνώση, κ δίνουν ελευθερία στη μάθηση. Η γνώση είναι δύναμη και αυτό που φοβούνται όλοι τους είναι οτι με την ελευθερη διακίνησή της γνώσης, των ιδεών και του πολιτισμού (όπως κ αν εκφράζεται αύτος) η δύναμή όλων μας θα τσακίσει την σάπια διαχείριση της εξουσίας που τόσα χρόνια εξασκούν, κοιμίζοντας ! με τα ξεπουλημένα Μέσα Μαζικής Εξαθλίωσης τον Ελληνικό λαό.
Ε ρε αθάνατη διαχρονική Ελλαδάρα που τρώς τα παιδιά σου!
θα μου πείς εδω βαλανε φυλακή τον Κολοκοτρώνη, τα παιδιά του gamato θα γλυτώναν?

-------------------------------------------------------------

Troktiko.blogspot.com ta minimata aganaktisis ginodai olo kai perissotera!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου